Brief of document ontvangen
U heeft van ons een brief of een document ontvangen. Maar wat betekent dit nu eigenlijk en wat wordt er van u verwacht? Hieronder vindt u een...
Lees meerSelecteer je onderwerp:
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
U heeft van ons een e-mail ontvangen omdat u een betalingsachterstand heeft bij uw zorgverzekering. Geef hieronder aan wanneer u de achterstand bij VGZ betaalt.
Lukt het niet om de achterstand in 1 keer te betalen? Vraag dan online een betalingsregeling aan. Met een betalingsregeling kunt u uw achterstand in delen betalen. In een betalingsregeling wordt afgesproken in hoeveel termijnen u betaalt en welk bedrag per maand.
Betaal in termijnenLukt het niet om de achterstand te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen dan een oplossing te vinden waarmee u zonder onnodige kosten tot betaling komt. Als u ons belt krijgt u altijd een medewerker van Flanderijn aan de telefoon. Deze medewerker zoekt samen met u een oplossing voor de betalingsachterstand.
ContactGeldfit helpt u met onafhankelijk advies over uw financiële situatie. 1 op de 5 Nederlanders heeft te maken met betalingsachterstanden, u bent dus niet alleen. Via Geldfit krijgt u eenvoudige tips om weer grip te krijgen op uw geldzaken. Doe de gratis test en krijg advies over uw financiële situatie.
Neem direct contact met ons op via WhatsApp. We kunnen u beter helpen als u direct het dossiernummer in uw bericht zet.
Start WhatsApp gesprek