Om persoonlijk contact voor iedereen mogelijk te maken bieden wij een nieuwe service aan voor onze klanten, namelijk videobellen met uw zaakbehandelaar bij Flanderijn. Klik hier voor meer informatie.

Ik heb een betaalverzoek ontvangen

U heeft van ons een verzoek tot betaling ontvangen. Op deze pagina wordt uitgelegd wat u nu kunt doen.

Waarom krijg ik een betaalverzoek?
U heeft een schuld en de schuldeiser heeft ons verzocht de vordering te incasseren. In de brief of e-mail wordt u gesommeerd om binnen een aantal dagen de totale vordering, inclusief kosten en wettelijke rente, te betalen. Om verdere kosten te voorkomen, adviseren wij u dit verzoek op te volgen. U kunt direct betalen via iDEAL of een betaalafspraak maken.

Controle IBAN nummer
Controleer bij uw betaling altijd of de iDeal-betaallink verwijst naar onze website en het IBAN nummer begint met NL of BE. Zo weet u zeker dat uw betaling bij ons terecht komt. Bekijk de lijst met de IBAN nummers van Flanderijn.

Ik kan niet betalen
Wanneer het u niet lukt om de totale vordering binnen de gestelde termijn te betalen, dan moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Samen proberen wij dan met u een afspraak te maken over de betaling. In veel gevallen kan nog een betalingsregeling worden getroffen. U moet dan wel bereid zijn om de schuld te betalen.

Oneens
Bent u het niet eens met de vordering en heeft u gegronde redenen? Dan kunt u, afhankelijk van de fase waarin de zaak zich bevindt, bezwaar maken tegen de vordering.

Direct betalen

Bent u het eens met de vordering? Betaal de openstaande schuld dan zo snel mogelijk via iDEAL.

Betaal via iDEAL
Meer weten?

Wilt u meer informatie? Bekijk de mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met ons.

Naar contact