Gedifferentieerd debiteurenbeheer

Particulieren benader je anders dan bedrijven en trouwe klanten benader je anders dan nieuwe opdrachtgevers. Het lijken open deuren. Toch komt het vaak voor dat hiermee in het debiteurenbeleid te weinig rekening gehouden wordt, met vervelende gevolgen.

Als men incasso als standaardproduct benadert, is de kans op schade aan een relatie aanzienlijk. Een boze brief van een incassobureau kan een jarenlange klant in één klap van u vervreemden. Goede afspraken over de te nemen stappen en op maat gesneden communicatie richting de debiteur voorkomen dit.  

Specifieke scenario's voor subgroepen in uw klantenbestand houden niet alleen de relatie goed, maar vergroten ook nog eens de kans op gewenst betaalgedrag. Dankzij onze uitgebreide ervaring met zeer verschillende opdrachtgevers en bijbehorende debiteuren kunnen wij u daar goed bij helpen.

Uw debiteurenbeheer efficiënter maken? Onze decennialange ervaring en enorme database met debiteuren staan tot uw beschikking. Vraag een adviesgesprek aan.