Als u gedupeerde bent in de toeslagenaffaire, dan verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen.

Aanvullende diensten debiteurenbeheer

Naast het gewone debiteurenbeheer biedt Flanderijn ook nog aanvullende diensten. Dit alles om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Debiteurencalls

Persoonlijk contact is onmisbaar om inzicht te krijgen in de financiële situatie en mogelijke risico’s van uw debiteuren. Veelal vindt dit contact telefonisch plaats. Flanderijn neemt deze vaak tijdrovende debiteurencalls graag voor haar rekening. Onze medewerkers beschikken over de juiste vaardigheden om dit type gesprekken goed te kunnen voeren. Zo bespaart u tijd en vaak ook kosten.

Voordelen van debiteurencalls door Flanderijn:

  • Hoge kwaliteit gesprekken
  • Hoge volumes met korte doorlooptijden
  • Specialistische kennis
  • Snel inzicht in reden van non-betaling en risico’s
  • Vaste kosten
  • Bellen buiten kantooruren

Servicecalls

Flanderijn begrijpt hoe belangrijk een goede relatie met uw klanten is. Door middel van service calls dragen we zorg voor uw klantbehoud, zorgen we ervoor dat uw contactenlijst up-to-date is én kunnen we zelfs de klanttevredenheid in kaart brengen.

Klantbehoud
Flanderijn helpt u om van uw klanten echte ambassadeurs te maken. Via service calls gaan wij het gesprek met uw klanten aan, waarbij we op een zorgvuldige manier naar hen luisteren. Zo is er regelmatig contact en dragen we zorg voor uw klantbehoud.

Kloppende contactenlijst
Met een up-to-date database haalt u meer rendement uit uw commerciële inzet en marketingactiviteiten. Het nabellen en opschonen van uw database is echter een tijdrovende klus. Flanderijn neemt deze graag voor u uit handen. Wij actualiseren uw contactenlijst, bellen na en vullen onvolledige gegevens aan.

Klanttevredenheid
Een klanttevredenheidsonderzoek geeft inzicht in wat er speelt bij uw klanten. Met dit onderzoek brengen we in kaart hoe klanten over uw organisatie, product of dienst denken. Zo kunt u beter voldoen aan de wensen en behoeften van uw klanten en eventuele klachten netjes afhandelen. Ook dit zorgt weer voor positieve feedback over uw organisatie.

Voordelen van service calls via Flanderijn:

  • Optimaal klantbehoud
  • Meer rendement uit commerciële inzet en marketingactiviteiten
  • Inzicht in de klanttevredenheid
  • Nuttige feedback van klanten

Customer care

Iedere dag opnieuw zetten onze medewerkers zich in om uw klanten op een vriendelijke en resultaatgerichte wijze te helpen. We verdiepen ons grondig, snel en doeltreffend in de werkwijze, cultuur en diensten en/of producten van elke opdrachtgever. Flanderijn is zeer ervaren in inbound dienstverlening. Ook lopen we voorop in multichannel communicatie.

Bent u actief in de online retail markt dan zijn de schaarse momenten dat uw klant contact met u zoekt juist zeer belangrijk. Terugkerende bezoekers op uw website en in uw webwinkel leveren immers meer rendement. Bij Flanderijn praten wij dan ook niet over debiteuren maar over klanten!

Onze medewerkers worden intern opgeleid, per opdracht uitvoerig gebriefd en werken volgens gecertificeerde kwaliteitsprocedures. Om de kwaliteit van onze services verder te waarborgen, verzorgen we proactief monitoring, analyse en terugkoppeling, gericht op mens en techniek. Zo leveren we bij iedere opdracht de kwaliteit die we beloven.

Voordelen van customer care via Flanderijn:

  • We verplaatsen ons volledig in uw organisatie
  • Veel ervaring in inbound dienstverlening
  • Koploper in multichannel communicatie

Backup servicing

Snel weer van start na een incident of calamiteit 

Omdat bedrijfsprocessen steeds meer afhankelijk raken van geautomatiseerde systemen nemen hiermee ook de risico’s op  continuïteit toe. Met onze dienstverlening voor het beheersen van deze risico’s bent u van continuïteit verzekerd. Met ons als back-up partij voor uw eigen processen, borgt u uw klantbelofte; een betrouwbare partner in financiële dienstverlening.

Wij richten systemen zo in dat we vaak al binnen 48 weer up & running zijn, bijvoorbeeld bij een faillissement of brand.  Betalingsverwerking, debiteurenbeheer en eventueel facturatie zijn diensten die in ons service-center door specialisten worden verwerkt.

  • Snel weer van start
  • Hogere rating
  • Risicobeheersing met uitwijklocatie mogelijkheid

Vragen?

Maak vrijblijvend een afspraak met ons. Samen bespreken we hoe we u kunnen helpen om uw vorderingen zo efficiënt mogelijk kunnen incasseren en uw debiteurenbeheer in te richten. Dit kan via de telefoon of een videogesprek.

Maak afspraak
Direct aan de slag

Wilt u een incasso starten? Bekijk hoe u eenvoudig een vordering uit handen kan geven.

Incasso starten
Wilt u meer weten?

Wilt u meer informatie? Bekijk de mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met ons.

Contact