Flanderijn heeft als missie om de meest klantvriendelijke creditmanagementorganisatie van de Benelux te zijn.

Deze missie willen wij naar een nog hoger niveau tillen. Daarom is Flanderijn per december 2020 overgestapt naar een nieuwe leverancier voor het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken, namelijk Insocial.   

Met Insocial halen we instrumenten in huis die in staat zijn om een 360 graden klantbeeld te creëren. We meten en leggen ervaringen van klanten en opdrachtgevers vast over onze werkzaamheden en onderzoeken de algemene relatie met Flanderijn. Deze ervaringen worden gebruikt als input voor het optimaliseren van onze dienstverlening en de klantgerichtheid van onze medewerkers. Met Insocial meten wij ieder klantcontact op een gelijke manier en verbinden de daaruit verkregen data met elkaar. Ook kunnen we positieve en negatieve reacties splitsen waardoor we sneller in staat zijn om verbanden te leggen. Ook kunnen we op verschillende niveaus meten (concern, vestigingen, afdelingen, medewerker) en voor de verschillende vormen van communicatie (brieven, e-mails, telefoon, chat, videobellen en website). De data kan worden verdeeld in verschillende groepen zoals vestigingen, afdelingen en op klantmedewerker. Hierbij houden we rekening met het favoriete communicatiekanaal van de klant. Zo vergelijken wij verschillende klantgroepen met elkaar en ontdekken we welke klanten er (extra) aandacht nodig hebben. Dit past perfect bij onze manier van maatschappelijk betrokken incasseren.