Elke maand deelt Flanderijn updates over de creditmanagement branche.

Wij houden de ontwikkelingen in de markt in de gaten en delen updates over de creditmanagement branche, ontwikkelingen binnen Flanderijn en blogs en nieuwsartikelen. Ook deze maand zetten we voor u het laaste nieuws op een rijtje.

Nieuws in april

Werkbezoek westerse Balkanlanden kantoor Flanderijn

Op dinsdag 4 april jl. kreeg Flanderijn een werkbezoek van gerechtsdeurwaarders en vertegenwoordigers van de ministeries van Justitie uit de westerse Balkanlanden aan ons kantoor in Rotterdam. In de middag bracht de delegatie een werkbezoek aan ons kantoor in Rotterdam. Hier hebben wij de gerechtsdeurwaarders en vertegenwoordigers van de ministeries van Justitie een presentatie mogen geven over onze werkwijze.

Over het werkbezoek

Finance professional krijgt buikpijn van het feit dat steeds meer klanten rekening niet kunnen betalen

Maar liefst 81 procent van de finance professionals vindt het vervelend om te zien dat steeds meer van hun klanten de rekeningen niet kunnen betalen. Dit blijkt uit onderzoek dat Flanderijn heeft uitgevoerd onder ruim 500 finance professionals die zich bezighouden met debiteurenbeheer. Hiervan zien 217 professionals ook daadwerkelijk een groei in het aantal klanten met betalingsachterstanden.

Bekijk resultaten

Gerrit over sociaal ondernemen binnen Flanderijn

Een aantal weken geleden was Gerrit van Eck, Directeur Financiën bij Flanderijn, te gast in de ondernemersvlog regio Rijnmond van BEE-ideas. In deze vlog werd Gerrit geïnterviewd over sociaal ondernemen binnen Flanderijn. Ook Aldo Lufting van Openpeople was te gast in de vlog.

Bekijk ondernemersvlog

Inspirerende verhalen: campagne ´Tot hier. En nu verder'

Over onze campagne 'Tot hier. En nu verder.' hebben we bij Flanderijn mooie, inspirerende verhalen te vertellen. In april delen we het verhaal van John, bestuurslid bij SchuldHulpMaatje. Samen lukt 't. Dat is het credo van SchuldHulpMaatje, een vrijwilligersorganisatie die mensen wil helpen met (dreigende) financiële problemen. Een inspirerende onmoeting met bestuurslid John.

Ontmoet John

Het eerste tafelgesprek van Flanderijn Luistert!

Op maandag 17 april was het dan zo ver: het eerste tafelgesprek van Flanderijn Luistert vond plaats! Tijdens dit tafelgesprek gingen we met verschillende deelnemers uit ons klantenpanel het gesprek aan over hun traject. Op deze manier kunnen (ex-)klanten meepraten en meedenken over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Over het tafelgesprek

Terugblik Amstel Gold Race 2023

Op 14 april was het weer zover: Flanderijn nam voor de 16e keer deel aan de Amstel Gold Race. Samen met een aantal enthousiaste opdrachtgevers vertrokken de collega's van Flanderijn naar Valkenburg om ook dit jaar weer deel te nemen aan de toerversie van de Amstel Gold. We blikken graag terug op deze mooie dag!

Terugblik Amstel Gold Race

Nauwe samenwerking Ramona Batta (Maastricht) en Flanderijn

Binnenkort gaat Flanderijn de samenwerking aan met Gerechtsdeurwaarder Ramona Batta in Maastricht. Voorlopig blijven Flanderijn en Batta nog onder eigen naam actief. In de komende maanden verhuizen de collega’s van Flanderijn naar de kantoorruimte van Ramona Batta aan de Avenue Céramique 140 in Maastricht.

Over samenwerking

Koninklijke wandeling door Rotterdam

Op 27 april jl. vierde de Koning samen met zijn familie zijn verjaardag en 10e jaar koningschap in het prachtige Rotterdam. De koninklijke familie maakten een stadstour door Rotterdam. Als Rotterdamse onderneming zijn wij trots dat de wandelroute Rotterdam van haar veelzijdigste kant liet zien.

Lees meer

LinkedIn bestaat 20 jaar!

Pas vierde LinkedIn zijn 20e verjaardag! Het is een platform wat een organisatie niet meer kan missen. Ook voor Flanderijn is LinkedIn een belangrijk kanaal om (potentiële) opdrachtgevers en andere creditmanagement professionals te kunnen bereiken. Lees over onze mooie resultaten van 2023!

Lees meer

Nationale Klantcontact Week 2023

Op ons klantcontactcentrum wordt de Nationale Klantcontact Week gevierd. Dagelijks verbeteren onze klantcontactmedewerkers de kwaliteit van de klantenservice binnen Flanderijn. Zo ondersteunen onze klantcontactmedewerkers bedrijven, overheden en organisaties in hun betalingsbeheer en bij het incasseren van openstaande vorderingen. Hierin maken onze medewerkers dagelijks het verschil. Hét moment om al onze klantcontactmedewerkers binnen Flanderijn extra in het zonnetje te zetten. 

Nationale Klantcontact Week

Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de markt? Schrijft u zich dan hier in voor onze nieuwsbrief!