Als u gedupeerde bent in de toeslagenaffaire, dan verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen.

CCN

Claims Corporate Network (CCN) is een zogeheten third party administration-bedrijf (TPA) en houdt zich bezig met de afhandeling van schadeclaims voor onder meer verzekeraars, leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders. CCN richt zich tot nu toe vooral op het afwikkelen en incasseren van claims die voortvloeien uit motorrijtuigenverzekeringen.

CCN en FlightClaimEU
Sinds de oprichting in 2015 is het bedrijf inmiddels actief in 38 landen, via overnames van kantoren in Kopenhagen en Boekarest en via franchise partners. Verder is CCN actief in vluchtvertragingsclaim met Flightclaimeu.com.

In deze samenwerking beschikt CCN over het internationale netwerk en het businessmodel om schademeldingen accuraat af te handelen. Daarnaast brengt Flanderijn de ‘back office’ in zoals een geavanceerd ICT-systeem, een callcenter en de expertise van ruim 600 medewerkers. CCN heeft een universeel schademeldingssysteem ontwikkeld, waarmee verzekerden via één portal schades digitaal kunnen melden bij alle verzekeraars. Digitaal schade melden was natuurlijk al mogelijk, maar alleen per maatschappij. Verzekerden met schade moeten zich normaliter voor elke verzekeraar waar zij verzekerd zijn een aparte meldingsprocedure starten. Bij CCN kunnen verzekerden zich in drie eenvoudige stappen registeren en vervolgens de schades melden bij alle verzekeraars.

Voor meer informatie bezoekt u de website van CCN.