Deze training is het vervolg op de training 'Succesvol Telefonisch Incasseren'. Leer hoe u daadwerkelijk invloed uitoefent op uw klanten. Gebruik taal die stuurt en motiveert. Verdiep uw gesprektechnieken en haal nog sneller relevante informatie boven water.

Kenmerken

Tijdsduur 1 dag
Type Vaardigheidstrainingen
Bestemd voor o.a. Incassomedewerkers, Medewerkers debiteurenbeheer
Opleidingsniveau Ervaren
Data, tijd, locatie
  • 09:30 - 17:00 uur
  • 09:30 - 17:00 uur
  • 09:30 - 17:00 uur
  • 09:30 - 17:00 uur
Afronding Certificaat
Investering € 395 ex. btw

Programma

  • Sturende taal
  • Motiverende taal
  • Contactvaardigheden
  • Incassovaardigheden
  • Gesprekstechnieken
  • De kracht van de juiste mindset
  • Oefenen met acteur

Leerdoelen

Je bent ervaren. De meeste gesprekken met klanten gaan goed. Je bent effectief. En soms ben je toch niet tevreden, dan heb je het gevoel dat er meer in had gezeten. Telefonisch Incasseren is een bijzonder vak waarin je uitgedaagd wordt je skills steeds verder aan te scherpen. In deze masterclass leer je bewust technieken inzetten om je doel te bereiken met behoud van de relatie.

  • Nog meer plezier in je werk
  • Meer resultaat uit gesprekken met klanten
  • Meer informatie over wat er speelt bij je klant
  • Betere betaalafspraken

De Trainer

Kees over de Vest

Ik werk als senior trainer en coach. Na een carrière in de advocatuur heb ik mij de laatste jaren ontwikkeld tot specialist in training en coaching op het gebied van incasso, debiteurenbeheer en communicatie. Zo  zorg ik voor verbinding tussen incasso-creditmanagement en het juridische. Mijn motto is: ook in een professionele context kan leren leuk zijn, en pas als mensen zich veilig en vertrouwd voelen, stellen zij zich open om te leren.


Incompany- en maatwerktrainingen

Deze opleiding kunnen we ook aanpassen aan uw specifieke wensen of bij u op locatie. Zo krijgt u of uw medewerkers precies de training die aansluit bij uw wensen of situatie.

Bekijk hier alle mogelijkheden