Direct naar de content Direct naar de footer

betaalachterstand bij uw bank

U heeft een brief gekregen van Flanderijn omdat u een betaalachterstandheeft. Heeft u vragen over betaalachterstand? Op deze pagina vindt u hierover meer informatie.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? We staan er voor open om een betalingsregeling met u af te spreken. Alleen in uitzonderlijke gevallen lukt dit niet. Bijvoorbeeld als u zich meerdere keren niet aan de betalingsregeling heeft gehouden zonder dit aan ons door te geven. U kunt online een verzoek doen tot een betalingsregeling.

Kan ik een betaling uitstellen?

Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Dan bieden wij de optie om de gehele betaalachterstand in één keer op een later moment te voldoen. Dit komt bijvoorbeeld van als het op dit moment te voldoen. Dit komt bijvoorbeeld van als het op dit moment financieel niet haalbaar is, maar wel aan het einde van de maand bijvoorbeeld uw salarisbetaling.

Waar gaat de betaalachterstand over?

De brief die u van ons heeft ontvangen, kan over verschillende achterstanden gaan. De brief kan gaan over een betaalachterstand bij uw bank. Het kan gaan over een lening, hypotheek 

Neem direct contact met ons op via WhatsApp. We kunnen u beter helpen als u direct het dossiernummer in uw bericht zet.

Start WhatsApp gesprek