Voor uw en onze veiligheid zijn de balies van onze kantoren gesloten.  Ons kantoor in Tilburg is in ieder geval t/m 6 april volledig gesloten. Lees hier meer over de maatregelen die wij genomen hebben omtrent het coronavirus.

Heeft u een verzoek van ons ontvangen om een schuld te betalen en lukt het u niet om dit binnen de gestelde termijn te doen? Kijk dan op onze website voor de mogelijkheden of neem contact met ons op.

Betaling uitstellen

Kunt u de schuld niet binnen de gestelde termijn betalen? Is er geen sprake van een ontruiming, afsluiting van energie of een rechts­zaak? Doe dan een verzoek om eenmalig de gehele schuld op een later moment te voldoen. Uitstellen is mogelijk tot maximaal een maand na dagtekening van de brief. Vul daarvoor onderstaande gegevens in.


Formulier: betaling uitstellen .

Vraag een betalingsuitstel aan in 4 stappen*:

Dossier
Betaaldatum
Alles ingevuld?
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Alles ingevuld?
Toelichting
Alles ingevuld?
Alles ingevuld?

Samen met onze opdrachtgever beoordelen wij of een regeling mogelijk is en zo ja, of uw voorstel akkoord is. Daarna nemen wij contact met u op voor een bevestiging.

* Per stap zijn alle velden verplicht

Wat gebeurt daarna?

Als u op verzenden heeft geklikt, wordt uw voorstel bekeken. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Gaat onze opdrachtgever akkoord met uitstel van betaling dan ontvangt u een e-mail met een iDEAL-betaallink.

Ik kan niet betalen

Lukt het u niet om  binnen een maand na dagtekening van de brief te betalen?  Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Naar contact