Resultaten Flanderijn KTO juni
Elke maand meten en leggen we ervaringen van klanten vast om een 360 graden klantbeeld te creëren.
Afgelopen maand mei hebben we een...
Lees meerCOVID-19: hoe meer het om zich heen grijpt, hoe groter de impact op onze gezondheid en economie. Ondanks de ingrijpende kabinetsmaatregelen om...
Lees meerElke maand meten en leggen we ervaringen van klanten vast om een 360 graden klantbeeld te creëren.
Afgelopen maand mei hebben we een...
Lees meerKwaliteit en informatiebeveiliging spelen een heel belangrijke rol binnen de dienstverlening van Flanderijn.
Wij zijn dan ook trots te mogen...
Lees meer80 PROCENT WERKGEVERS HEEFT TE MAKEN MET MEDEWERKERS MET FINANCIËLE PROBLEMEN.
Vier op de vijf werkgevers (80 procent) heeft te maken met...
Lees meerIn mei 2022 is de Eerste Kamer akkoord gegaan met de Wet Kwaliteit Incassodienstverlening.
In deze wet worden eisen gesteld aan aanbieders van...
Lees meer