Om persoonlijk contact voor iedereen mogelijk te maken bieden wij een nieuwe service aan voor onze klanten, namelijk videobellen met uw zaakbehandelaar bij Flanderijn. Klik hier voor meer informatie.

Collectieve aanpak om schuldencrisis te voorkomen

COVID-19: hoe meer het om zich heen grijpt, hoe groter de impact op onze gezondheid en economie. Ondanks de ingrijpende kabinetsmaatregelen om...

Lees meer

Nieuws en regelgeving

Rechtbanken starten 1 september met fysieke rolzittingen

In verband met het coronavirus is de werkwijze van de Rechtspraak aangepast.

Op 7 april 2020 publiceerden wij het nieuwsbericht over de...

Lees meer

Flanderijn lanceert videobellen voor klanten

Vanaf vandaag is het mogelijk voor klanten van Flanderijn om te videobellen met één van onze klantmedewerkers incasso. Op die manier kunnen...

Lees meer

Waarom persoonlijk contact met klanten zo belangrijk is om financiële problemen te voorkomen

Praten over schulden wordt nog steeds gezien als een taboe en veel mensen met schulden doen dat gewoon liever niet. Desondanks verbazen...

Lees meer

Weer een beetje terug naar normaal

16 maart 2020, wij gaan het niet meer vergeten. In plaats van op maandagochtend eerst de kinderen naar school brengen en vervolgens doorrijden...

Lees meer