Betaalachterstand bij uw energie- en/of waterleverancier
U heeft een brief gekregen van Flanderijn omdat u een betaalachterstand heeft voor uw energie- en/of waterleverancier. Heeft u vragen over de betaalachterstand en/of afsluiting? Op deze pagina vindt u hierover meer informatie.
_540_360_60.jpg)
Waar gaat de betaalachterstand over?
De brief die u van ons heeft ontvangen, kan over verschillende achterstanden gaan. De brief kan gaan over nota’s van voor het aan-en/of afsluiten van de elektra en/of gaslevering, eindafrekeningen of nota’s voor de waterleveringen of warmte en warmtapwater.
Als u wilt weten waar de hoofdsom precies uit bestaat en hoe hoog de betaalachterstand is, dan kunt u een specificatie opvragen.
Kan ik een betalingsregeling treffen?
Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? We staan er voor open om een betalingsregeling met u af te spreken waarbij de schuld in termijnen aan ons betaalt. Alleen in uitzonderlijke gevallen lukt dit niet. Bijvoorbeeld als u zich meerdere keren niet aan de betalingsregeling heeft gehouden zonder dit aan ons te laten weten. U kunt online een verzoek doen tot een betalingsregeling.
Kan ik een betaling uitstellen?
Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Is er geen sprake van een rechtszaak of afsluiting? Dan bieden wij de optie om de gehele schuld in één keer op een later moment te voldoen. Dit komt bijvoorbeeld van pas als het op dit moment financieel niet haalbaar is, maar wel aan het einde van de maand bij bijvoorbeeld uw salarisbetaling. U kunt online een verzoek doen om op een later moment te betalen.
Contact
Heeft u vragen over de brief die u heeft ontvangen of over de achterstand? Bij Flanderijn staan wij u graag te woord. Dit kan via de telefoon, per e-mail, via Facebook Messenger, op één van onze kantoren of via een online videogesprek. Bekijk hier de mogelijkheden waarop u contact met ons kunt opnemen.
Ga naar contact