Direct naar de content Direct naar de footer

Ik wil overstappen naar Flanderijn

Bent u minder tevreden over uw huidige incassopartner? Of bent u gewoon benieuwd naar wat Flanderijn u te bieden heeft? Op onze nieuwe info pagina leest u meer over de voordelen van Flanderijn. Neem bij vragen vooral contact met ons op.

Communicatie

Persoonlijke communicatie 

Voor al uw zaken krijgt u een vast aanspreek­punt, dit is een van onze ervaren klant­medewerkers. Onze incasso­werkzaamheden zijn opgedeeld per branche, dit zorgt ervoor dat uw vaste contact­persoon uitstekend thuis is in uw branche en u kan begeleiden ongeacht in welke fase van het traject we ons bevinden.

Online communicatie

Flanderijn beschikt over een online inlog­portaal voor haar opdracht­gevers. Via dit portaal kunt u real time de voortgang van uw dossiers volgen. Daarnaast kunt u in dit portaal een overzicht zien van een groot deel van de communicatie met uw klant en kunt u betalings­mutaties doorgeven.

Communicatie met uw klant

Voor de communicatie vanuit Flanderijn naar uw klant toe wordt er gebruik gemaakt van mailen, bellen, briefen, video­bellen en chatten. In onze brieven en e-mails wordt er altijd gebruik gemaakt van eenvoudig taalgebruik. Alles wordt helder geformuleerd en moeilijke woorden worden vermeden.

Woning latenverkopen, Flanderijn

Snelheid van incasseren

Minnelijke traject
  • Binnen 1 dag na overdracht wordt uw zaak  in behandeling  genomen.
  • De minnelijke fase duurt maximaal 60 dagen. In deze periode doen wij er alles aan om met uw klant in contact te komen en een oplossing te bereiken. De nadruk ligt op het verkrijgen van persoonlijk contact omdat we ook graag de reden van de betalings­achterstand willen weten. Wanneer het overdag niet lukt nemen we in de avond­uren of in het weekend contact op.
Ambtelijke handelingen
  • Onze deurwaarders komen wekelijks in iedere gemeente in Nederland
  • Vonnissen worden binnen een week na ontvangst betekend
  • Spoedbeslagen worden binnen 24 uur gelegd

Risk & Compliance

Business keurmerken

Flanderijn onderscheidt zich met een eigen kwaliteits­management­systeem, dat verder gaat dan de gangbare normen in onze branche. De normen voor kwaliteit van de Koninklijke Beroeps­organisatie van Gerechtsdeurwaarders (KBvG), de norm voor informatie­beveiliging ISO 27001:2017kwaliteitsn­orm ISO 9001:2015 enISAE3402 zijn in dit systeem geïntegreerd. Wij kunnen onze kwaliteit zwart-op-wit aantonen met onze jaarlijkse beoordelingen door externe auditors en regelmatige controles op grond van de internationale ISAE 3402 standaard.

Maatschappelijke keurmerken

Naast keurmerken die onze kwaliteit waarborgen hebben wij ook een aantal maatschappelijke keurmerken die onze verantwoordelijke en duurzame aanpak onderstrepen.Zo beschikken wij over het Keurmerk Sociaal Verantwoord Incasseren en de start­kwalificatie van de nieuwe branche specifieke norm SRCM (Social & Responsible Credit Management). Verder zijn wij zowel bij de FIRA (CSR Report Bronze) als bij EcoVadis geregistreerd.

Meer over onze kwaliteit

Aanlevermogelijkheden

Er zijn veel mogelijkheden om uw vorderingen bij ons aan te leveren. Natuurlijk kan het per post of e-mail maar u kunt nieuwe opdrachten ook overdragen via onze website of via een beveiligde verbinding. Overleg met onze account­manager over de mogelijkheden.

Kantoor Apeldoorn, Flanderijn

Het incassotraject van Flanderijn

Bent u benieuwd hoe het verantwoordelijke incassotraject van Flanderijn eruit ziet? Bekijk het hier.

Het incassotraject

Bekijk hier je Flanderijn Incassodossier

Heeft u al vorderingen aan Flanderijn overgedragen? Log dan hier in om uw incassotraject op de voet te volgen.

Log in

Direct aan de slag

Wilt u een incasso starten? Bekijk hoe u eenvoudig een vordering uit handen kan geven.

Incasso starten

Wilt u meer weten?

Wilt u meer informatie? Bekijk de mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met ons.

Contact