Enige tijd geleden organiseerde Flanderijn een tafelgesprek voor deelnemers van ons klantenpanel Flanderijn Luistert.
 

Tijdens dit tafelgesprek gingen we met verschillende klanten het gesprek aan over hun traject binnen Flanderijn. Op deze manier kunnen (ex-)klanten meepraten en meedenken over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Inmiddels hebben we het tafelgesprek verwerkt in de vorm van een verslag. Hierin kunt u onder andere meer lezen over de beweegredenen van de deelnemers en hoe hun schuldensituatie is ontstaan.  

Lees het gespreksverslag

Over Flanderijn Luistert 

Flanderijn Luistert is het klantenpanel van Flanderijn. We zijn constant op zoek naar ideeën om klanten beter te helpen op het moment dat ze geconfronteerd worden met betalingsachterstanden en daarom is het klantenpanel in het leven geroepen. Al onze klanten kunnen deelnemen aan het klantenpanel en met ons meedenken door middel van onderzoeken. En nu dus ook tafelgesprekken!