Helaas, een klant heeft zijn factuur niet betaald en nadat u er alles aan heeft gedaan heeft u de factuur toch uit handen moeten geven aan Flanderijn. De intake heeft u gehad en u heeft er het volle vertrouwen in uw factuur in goede handen is.

Omdat wij jaarlijks namens enkele duizenden opdrachtgevers zaken in behandeling nemen is het voor ons routine, maar we begrijpen als geen ander dat het voor u geen gesneden koek is om een vordering uit handen te geven. Speciaal daarvoor kunt u 24/7 uw dossier online volgen.

Wanneer ú daar tijd voor heeft kunt u inloggen op uw Flanderijn Online account en ziet u in één overzicht wat er speelt in uw dossier. Is er al een reactie van uw klant, zijn er al betalingen ontvangen of is er misschien een regeling afgesproken?

Een ouderwets gesprek met uw vaste contactpersoon blijft ook één van de opties, maar voor de eerstelijns vragen en antwoorden maken we het u makkelijk.

In Flanderijn Online kan er ook gecommuniceerd worden over de dossiers. U zet vragen klaar voor onze medewerkers of onze medewerkers stellen vragen aan u via dit systeem.

Hieronder screenshots van Flanderijn Online

 

Direct incasso starten?

Incasso starten