Voor uw en onze veiligheid zijn de balies van onze kantoren gesloten.  Ons kantoor in Tilburg is in ieder geval t/m 6 april volledig gesloten. Lees hier meer over de maatregelen die wij genomen hebben omtrent het coronavirus.

Heeft u een verzoek van ons ontvangen om een schuld te betalen en lukt het u niet om dit binnen de gestelde termijn te doen? Kijk dan op onze website voor de mogelijkheden of neem contact met ons op.

Betalingsachterstand bij uw energie- en/of waterleverancier

U heeft een brief gekregen van Flanderijn omdat u een betalingsachterstand heeft voor uw energie- en/of waterleverancier. Heeft u vragen over de betalingsachterstand en/of afsluiting? Op deze pagina vindt u hierover meer informatie.

Kan ik betalingsregeling treffen?

Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? We staan er voor open om een betalingsregeling met u af te spreken. Alleen in uitzonderlijke gevallen lukt dit niet. Bijvoorbeeld als u zich meerdere keren niet aan de betalingsregeling heeft gehouden zonder dit aan ons te laten weten. U kunt online een verzoek doen tot een betalingsregeling.

Kan ik een betaling uitstellen?

Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Is er geen sprake van een rechtszaak of afsluiting? Dan bieden wij de optie om de gehele schuld in één keer op een later moment te voldoen. Dit komt bijvoorbeeld van pas als het op dit moment financieel niet haalbaar is, maar wel aan het einde van de maand bij bijvoorbeeld uw salarisbetaling. U kunt online een verzoek doen om op een later moment te betalen.

Waar gaat de betalingsachterstand over?

De brief die u van ons heeft ontvangen, kan over verschillende achterstanden gaan. De brief kan gaan over nota’s van voor het aan-en/of afsluiten van de elektra en/of gaslevering, eindafrekeningen of nota’s voor de waterleveringen of warmte en warmtapwater.

 

Als u wilt weten waar de hoofdsom precies uit bestaat en hoe hoog de betalingsachterstand is, dan kunt u een specificatie opvragen.