Flanderijn wordt door bedrijven en organisaties ingeschakeld om vorderingen te incasseren. Dat doen we op een nette en verantwoorde manier. Deze aanpak is nu belangrijker dan ooit. Lees hier meer over hoe wij omgaan met schulden en het coronavirus. 

Betalingsachterstand bij uw energie- en/of waterleverancier

U heeft een brief gekregen van Flanderijn omdat u een betalingsachterstand heeft voor uw energie- en/of waterleverancier. Heeft u vragen over de betalingsachterstand en/of afsluiting? Op deze pagina vindt u hierover meer informatie.

Waar gaat de betalingsachterstand over?

De brief die u van ons heeft ontvangen, kan over verschillende achterstanden gaan. De brief kan gaan over nota’s van voor het aan-en/of afsluiten van de elektra en/of gaslevering, eindafrekeningen of nota’s voor de waterleveringen of warmte en warmtapwater.

Als u wilt weten waar de hoofdsom precies uit bestaat en hoe hoog de betalingsachterstand is, dan kunt u een specificatie opvragen.

Vraag overzicht op

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? We staan er voor open om een betalingsregeling met u af te spreken waarbij de schuld in termijnen aan ons betaalt. Alleen in uitzonderlijke gevallen lukt dit niet. Bijvoorbeeld als u zich meerdere keren niet aan de betalingsregeling heeft gehouden zonder dit aan ons te laten weten. U kunt online een verzoek doen tot een betalingsregeling.

Betaal in termijnen

Kan ik een betaling uitstellen?

Lukt het niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Is er geen sprake van een rechtszaak of afsluiting? Dan bieden wij de optie om de gehele schuld in één keer op een later moment te voldoen. Dit komt bijvoorbeeld van pas als het op dit moment financieel niet haalbaar is, maar wel aan het einde van de maand bij bijvoorbeeld uw salarisbetaling. U kunt online een verzoek doen om op een later moment te betalen.

Ik wil de betaling uitstellen

Contact

Heeft u vragen over de brief die u heeft ontvangen of over de achterstand? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. 

Ga naar contact