Voor uw en onze veiligheid zijn de balies van onze kantoren gesloten.  Ons kantoor in Tilburg is in ieder geval t/m 6 april volledig gesloten. Lees hier meer over de maatregelen die wij genomen hebben omtrent het coronavirus.

Heeft u een verzoek van ons ontvangen om een schuld te betalen en lukt het u niet om dit binnen de gestelde termijn te doen? Kijk dan op onze website voor de mogelijkheden of neem contact met ons op.

Incasso starten

Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling (WIK-brief bij consumenten) die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen. Hoe? Dat leest u hier.

Hoe start ik een incasso?

  1. U dient uw incasso-opdracht online in via het onderstaande formulier ‘Incasso starten’.
  2. Onze commerciële binnendienst neemt vervolgens binnen 2 werkdagen contact met u op.
  3. Een incassospecialist start het incassotraject op.
  4. Ondertussen volgt u online uw incasso-opdracht real-time.
  5. Zodra wij de gehele vordering hebben geïncasseerd, sluiten wij het dossier en maken wij de hoofdsom aan u over.


Heeft u nog geen ingebrekestelling verstuurd naar uw klant? Maak dan gebruik van onze voorbeeldbrieven alvorens u bovenstaand incassotraject start.

Incasso starten

* Verplichte velden