Direct naar de content Direct naar de footer

Vanwege Koningsdag zal Flanderijn op zaterdag 27 april gesloten zijn. Wij staan weer voor u klaar op maandag 29 april!

Samen naar digitale inclusie

'We won't stop until everyone is connected'. Dat is het motto van
T-Mobile, één van de grootste telecombedrijven in Nederland. Zij willen technologie ontwikkelen die bijdraagt aan het oplossen van maatschappelijke uitdagingen. Alle reden voor een uitgebreide kennismaking met Kristian van T-Mobile.

T-Mobile heeft het doel om bij te dragen aan een betere samenleving. Diversiteit, inclusie en duurzaamheid staan hierin centraal. We willen dat iedereen mee kan doen in de digitale wereld, vertelt Kristian. Als klanten krap bij kas zitten kunnen zij gemakkelijk hun databundels verlagen zonder extra te betalen.

Sinds 2015 is maatschappelijk verantwoord incasseren onderdeel geworden van onze visie. Belteams zitten klaar om samen met de klant te achterhalen wat het achterliggende probleem is. Zo benaderen we klanten proactief en zijn we zo bereikbaar mogelijk voor al onze doelgroepen. Samen zoeken we dan naar een structurele oplossing. Ook verwijzen we klanten warm door naar schuldhulpverlening, aldus Kristian.

T-Mobile is Unlimited in alles wat zij doen

Telecombedrijf T-Mobile, oftewel Team Magenta, doorbreekt samen met hun merken T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel grenzen in de telecomwereld.

Met hun ‘challenger mindset’ hebben zij een gezamenlijk doel: iedereen toegang geven tot het beste netwerk van Nederland. Dit doen zij door 100% groene energie voor hun netwerk te gebruiken. Met bijna 7 miljoen mobiele internetklanten, bieden zij sinds 2016 ook T-Mobile Thuis aan. Hiermee leveren zij zo’n 750.000 klanten televisie en/of internet thuis aan.

Ontmoet  T-Mobile

We streven ernaar dat iedereen kan meedoen, aldus Kristian. Zo worden er workshops gegeven voor oudere hulpbehoevenden. Hier maken we regionaal reclame voor, zodat mensen zich kunnen opgeven voor onze workshops. In deze workshops helpen onze medewerkers deelnemers om bekend te worden in de digitale wereld.

Ook bieden zij PrePaid Kids aan om kinderen en ouders de mogelijkheid te geven om verantwoord kennis te maken met het gebruik van een smartphone. Hier leren zij grip te hebben op de kosten en zullen zij nooit voor onverwachte facturen komen te staan.

Samen het probleem achterhalen

De problemen waar onze klanten tegenaan lopen zijn een afspiegeling van de samenleving, vertelt Kristian. Dan hebben we het over de hoge energieprijzen, gestegen voedselprijzen, mensen die niet genoeg verdienen etc.

Sinds 2015 is maatschappelijk verantwoord incasseren onderdeel geworden van onze visie. De mens staat centraal en daarom bellen we proactief naar de klant om te achterhalen wat het probleem is. Zo kunnen we bijvoorbeeld de incassodatum verplaatsen nadat het salaris van de klant wordt gestort. Oudere mensen hechten meer waarde aan het persoonlijke contact, dus daar worden de belteams vaak voor ingeschakeld. Jongeren nemen eerder contact op via Twitter en WhatsApp. We willen alle opties aan blijven bieden om bereikbaar te blijven voor onze klanten, aldus Kristian.

Meer eigenaarschap over onze klanten

Voorheen gaven we vorderingen sneller uit handen. Tegenwoordig tonen we meer eigenaarschap en nemen we meer verantwoording over onze klanten om een passende oplossing te vinden. Verantwoord incasseren staat immers hoog in het vaandel. Zo benaderen we niet betalende klanten met brieven, e-mails, belletjes en sms’jes en kijken we naar het verleden van de persoon.

Uiteindelijk willen we gezamenlijk tot een oplossing komen. Specifieke gevallen besteden we uit en komen bij Flanderijn terecht.

Flanderijn lanceert de campagne Tot hier En nu verder

Kristian benadrukt opnieuw hoe belangrijk het maatschappelijk verantwoord incasseren is binnen de visie en cultuur van T-Mobile. ‘Flanderijn is een incassobureau die dezelfde maatschappelijke visie uitdraagt en waar samenwerking en verbetering voorop staat’, vertelt Kristian van T-Mobile. En juist dat is wat Flanderijn heeft.

Flanderijn onderscheidt zich door haar persoonlijke aanpak en onnodige kosten voor de schuldenaren te voorkomen. Dat zie je ook terug in de campagne 'Tot hier. En nu verder.' 

Ontdek onze campagne