Direct naar de content Direct naar de footer

inspirerende verhalen

Over onze campagne ‘Tot hier. En nu verder.’ hebben we bij Flanderijn mooie, inspirerende  verhalen te vertellen.  Op deze speciale campagnepagina  hebben wij er een aantal voor u verzameld, welke wij graag met u delen.   

Tot hier. En nu verder. campagne Kristian T-Mobile

KRISTIAN

T-MOBILE

'We won't stop until everyone is connected'. Dat is het motto van 
T-Mobile, één van de grootste telecombedrijven in Nederland. Zij willen technologie ontwikkelen die bijdraagt aan het oplossen van maatschappelijke uitdagingen. Net als Flanderijn zoeken zij met klanten naar een structurele oplossing.

Lees het verhaal van T-Mobile

Tot hier. en nu verder. - Partou

Maike

partou

Als aanbieder van kwalitatief hoogwaardige kinderopvang vervullen wij een belangrijke maatschappelijke opdracht. Wij staan aan de wieg van tienduizenden kinderen en dragen bij aan een sociale, zelfbewuste en inclusieve nieuwe generatie.  Wij kiezen bewust voor persoonlijk en vertrouwd contact.

Lees het verhaal van Partou

Tot hier. En nu verder. campagne froukje deltawonen

FROUKJE

WONINGCORPORATIE DELTAWONEN

We benaderen bij deltaWonen huurders met een achterstallige betaling niet van achter het bureau, maar gaan er juist proactief naar toe. Het verhaal achter de huurachterstand is belangrijk!  Dat willen we weten. Daarom willen wij in een vroeg stadium achter de voordeur komen.

Lees het verhaal van deltaWonen

Een inspirerende ontmoeting met Robert van der Laan in de Flanderijn campagne Tot Hier En nu Verder.

ROBERT

HOGESCHOOL ROTTERDAM

Een goede balans vinden tussen commerciële doelstellingen en het leveren van een significante maatschappelijke bijdrage.  Dat probeer ik mijn studenten in de opleiding 'Marketing of Social Business' mee te geven.  Wij spraken Robert van der Laan over zijn rol als docent en over de campagne 'Tot hier. En nu verder'.

Lees het verhaal van Robert

Yvonne voor Tot hier. En nu verder.

Yvonne

Budgetcoach Focus+Hulp

Na haar jarenlange schuldensituatie heeft Yvonne maar één doel: mensen die in dezelfde situatie zitten helpen. Daarom richtte ze in het voorjaar van 2023 haar eigen bedrijf Focus+Hulp op. Via deze weg biedt zij onder andere budgettering services voor personen die kampen met (problematische) schulden. 

Lees het verhaal van Yvonne

Joyce van Flanderijn

JOYCE

COÖrdinator INCASSO FLANDERIJN

In mijn rol als coördinator Incasso bij Flanderijn Amsterdam zie ik veel verschillende klantcasussen voorbij komen. Iedere klant heeft een eigen verhaal.  En dat verhaal wil ik graag leren kennen. Alleen zo kan ik samen met de klant tot een haalbare (betaal)oplossing komen.

Lees het verhaal van Joyce 

Tot hier. En nu verder. campagne Marieke Boon

Marieke

Project manager sociale innovatie flanderijn

Als ik een advies geef aan een klant, dan is het belangrijk dat dit advies ook passend is bij zijn of haar situatie. Ik wil daarom altijd eerst (het verhaal van) de klant leren kennen.  Vervolgens kom ik niet met een vastomlijnd advies, maar werk ik samen met de klant aan een route naar een mogelijke oplossing.

Lees het verhaal van Marieke

Tot hier. En nu verder. campagne SchuldHulpMaatje

John

schuldhulpmaatje

Samen lukt 't. Dat is het credo van SchuldHulpMaatje, een vrijwilligersorganisatie die mensen wil helpen met (dreigende) financiële problemen. Naastenliefde is de basis en het evangelie van de inspiratiebron van SchuldHulpMaatje. Ieder  mens verdient immers aandacht, zorg en ondersteuning.

Lees het verhaal van SchuldHulpMaatje

Tot hier. En nu verder. campagne Elena

ELENA

rECEPTIONISTE FLANDERIJN

De mens een gevoel van vertrouwen kunnen geven, dat neem ik mee vanuit mijn rol als Gastvrouw en Administratief Ondersteuner bij Het Klooster Oude Noorden in Rotterdam. Juist dat gevoel probeer ik ook bij Flanderijn over te brengen op de klanten, opdrachtgevers en uiteraard ook aan mijn collega's.

Lees het verhaal van Elena

René van het OKB over de Flanderijn campagne Tot hier En nu verder

Rene

het Ondernemersklankbord (okb)

Het OKB is een vrijwilligersorganisatie die ondernemers begeleidt binnen het MKB in elke bedrijfsfase. Vaak spelen er problemen. Daarbij is het belangrijk dat een ondernemer zelf de samenwerking opzoekt en hiervoor openstaat. Dat ervaren zowel de  incassospecialisten van Flanderijn als adviseurs van het OKB. 

Lees het verhaal van Rene

Tot hier. En nu verder. campagne Monica

MONICA

COÖrdinator INCASSO FLANDERIJN

Ik probeer als taalambassadeur het belang van lezersgericht schrijven over te brengen op mijn collega's.   Het is mijn doel dat we waar mogelijk op B1 niveau met onze klanten communiceren. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat klanten onze boodschap beter begrijpen. 

Lees het verhaal van Monica 

Flanderijn campagne

Julia

kandidaat-gerechtsdeurwaarder BIJ FLANDERIJN

Doordat in de deurwaarderij veel aandacht wordt besteed aan de sociale kant, is het een vak dat uitstekend bij mij past.  Sinds augustus 2022 is Julia door de rechtbank in Amsterdam beëdigd tot kandidaat-gerechtsdeurwaarder en volop bezig het mooie ambt van gerechtsdeurwaarder in de praktijk te leren kennen. 

Lees het verhaal van Julia

Chris Bakhuis KBvG over de Flanderijn campagne Tot hier En nu verder

chris

kbvg

De rol van een deurwaarder is aan het veranderen. Ook vanuit de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders (KBvG) wordt daar aandacht aan besteed. In het kader van onze campagne 'Tot hier. en nu verder'  vertelt Chris, Voorzitter van de KBvG, hoe zij als beroepsorganisatie hieraan (mee)bouwen.

Lees het verhaal van de KBvG

Tot hier. En nu verder. Liza

Liza 

KLANTMEDEWERKER INCASSO BIJ FLANDERIJN

Uit onderzoek blijkt dat 95% van de betalingsachterstanden niet moedwillig zijn ontstaan. Men wil best betalen maar soms lukt het gewoon even niet. Samen met de klant en de opdrachtgever proberen we problemen op te lossen en te bouwen aan een toekomst. Onze collega Liza vertelt hoe.

Lees het verhaal van Liza 

Tot hier. En nu verder. Vincent

Vincent 

casemanager bij Flanderijn

‘Door samenwerking te zoeken kan ik echt het verschil maken voor mijn klanten’. Want schulden oplossen en nieuwe problemen voorkomen doen we bij Flanderijn samen. Samen met onze klanten, opdrachtgevers en maatschappelijke organisaties.

Lees het verhaal van Vincent

Lees alles over de visie van Woonbron op het gebied van huisontruimingen en het terugbrengen van hurachterstanden.

RICHARD

PROCESCOÖrdinator INCASSO WOONBRON

Binnen vier jaar wil Woonbron naar nul huisontruimingen.  Maar hoe gaat Woonbron als woningcorporatie om met huurachterstanden? En wat zijn de onderscheidende services die zij bieden om die ontruimingen te reduceren?  Richard van Woonbron deelt met ons zijn visie.

Lees het verhaal van Richard 

Haci voor Tot hier. En nu verder.

HACI 

KLANTMEDEWERKER INCASSO BIJ FLANDERIJN

Natuurlijk zijn we gerechtsdeurwaarder en zullen we de vordering voor onze opdrachtgever proberen te innen, maar het is vooral de manier waarop we dat doen die ons onderscheidt. Handelen vanuit een menselijk oogpunt is in mijn werk cruciaal. Juist dat laatste geeft mij veel voldoening!

Lees het verhaal van Haci

Ontmoet Bestendig Vastgoed in de Flanderijn campagne Tot hier. En nu verder.

stefan EN petra

TEAM VAN BESTENDIG VASTGOED

In onze campagne 'Tot hier. En nu verder.' staat niet alleen het thema samenwerking centraal, maar delen we ook regelmatig inspirerende verhalen van ondernemers die openstaan voor verandering.  Deze keer maken we kennis met Stefan en Petra van Bestendig Vastgoed, waar de focus op verduurzaming ligt.

Lees het verhaal van Petra en Stefan

Tot hier. En nu verder. campagne bommes

MILOU 

kinderDAGVERBLIJF bommes

Bij Bommes kiezen we altijd voor een persoonlijke benadering. Zo spreken we met de ouders als het nodig is een betalingsregeling af. Soms is men in afwachting van een uitkering of hebben ze onverwachte andere uitgaven. Ook daar proberen wij dan rekening mee te houden. 

Lees het verhaal van Bommes

Flanderijn in het nieuws

Michel van Leeuwen in de Leeuwarder courant

Michel in de LC (opiniestuk)

In de  Leeuwarder Courant en de Telegraaf, geeft Michel van Leeuwen, gerechtsdeurwaarder en directielid van Flanderijn,zijn opinie op de huidige schuldenproblematiek en de verantwoordelijkheid die schuldeisers in deze tijd, zouden moeten nemen. 

 

Lees het artikel

Marieke Boon van Flanderijn, vertelt op Rijnmond.nl

Marieke op Rijnmond

Volgens deurwaarder Marieke Boon beleven we nu de stilte voor de storm. "Wat ik vooral hoor is dat mensen zich op dit moment zorgen maken. De echte berg met schulden moet nog komen, dat duurt even." Met haar collega's bereidt ze zich nu al voor op dat scenario. Gelukkig is er vaak nog hulp mogelijk!

 Lees het artikel 

Sascha Toppinga in het AD

Sascha in het Algemeen Dagblad

Al in 2020 gaf Sascha Toppinga, gerechtsdeurwaarder bij Flanderijn Amsterdam, in het Algemeen Dagblad een kijkje achter de schermen. Een interessant artikel wat nu weer zeer actueel is en waarmee de lezer een uitstekend beeld krijgt van de bijzondere rol van de deurwaarder.

 

Lees het artikel